Regulamin

 

Prezentowany regulamin określa zasady realizacji zakupów poprzez sklep internetowy zarządzany przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem internetowym http://martaoniszczuk.pl. Akceptując niniejszy regulamin, Klient deklaruje, że zapoznał się z jego treścią, akceptuje jego postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.

 

Regulamin zawiera informacje o:

  • metodach składania zamówień oraz zawierania umów sprzedaży na odległość,
  • sposobach płatności dostępnych w sklepie internetowym,
  • zasadach i metodach dostarczania usług drogą elektroniczną,
  • zasadach postępowania reklamacyjnego,
  • procedurach i warunkach odstępowania od umowy.

 

DANE WŁAŚCICIELA SKLEPU

 

Sklep internetowy http://martaoniszczuk.pl jest własnością Marty Oniszczuk, która prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą Marta Oniszczuk Mental Balance, z siedzibą przy ulicy Zdrojowej 43/24, 16-001 Kleosin, posiadającą numer NIP: 5451798037 i numer REGON: 527964879.

 

Kontakt ze sklepem:

Adres do korespondencji: Zdrojowa 43/24, 16-001 Kleosin

 E-mail: kontakt@martaoniszczuk.pl

Telefon: 885016904

Numer konta bankowego: 47 1160 2202 0000 0004 5535 3266

Klienci mogą kontaktować się ze Sprzedawcą przy użyciu podanych danych kontaktowych.

Dostępność telefoniczna Sprzedawcy jest zapewniona w godzinach 8.00-18.00.

Wymogi techniczne:

Aby korzystać ze sklepu, w tym przeglądać ofertę i składać zamówienia na produkty, konieczne jest posiadanie:

  1. Urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej,
  2. Aktywnego adresu e-mail,
  3. Włączonej obsługi plików cookies.

 

  1. DEFINICJE:

 W ramach niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

Sprzedawca / Usługodawca – Marta Oniszczuk, działająca pod nazwą firmy Marta Oniszczuk Mental Balance, z siedzibą w Kleosinie, posiadająca NIP i REGON jak wyżej.

Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przysługują prawa, składająca zamówienia za pośrednictwem Sklepu.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sklep – serwis internetowy działający pod adresem http://www.martaoniszczuk.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów.

Płatność – transakcja płatnicza dokonywana przez Klienta na rzecz Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych metod płatności.

Produkt – przedmiot transakcji dostępny w Sklepie, w tym usługi cyfrowe. Koszyk – funkcjonalność oprogramowania Sklepu, pozwalająca na gromadzenie wybranych przez Klienta produktów przed finalizacją zakupu.

Usługa – działanie wykonane przez Usługodawcę na rzecz Klienta, związane z charakterem sprzedawanych produktów.

Umowa Sprzedaży – umowa kupna-sprzedaży Produktu zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa regulująca prawa konsumentów, przyjęta 30 maja 2014 roku.

 Kodeks Cywilny – zbiór przepisów prawnych regulujących m.in. zawieranie umów sprzedaży, przyjęty 23 kwietnia 1964 roku

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa regulująca zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, przyjęta 18 lipca 2002 roku.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, mające na celu bezpośrednie zawarcie Umowy Sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Produktów. System – zespół urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający przetwarzanie i przechowywanie danych, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą odpowiedniego urządzenia końcowego.

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

Informacje o produktach lub usługach podane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

Użytkowanie Sklepu w sposób niezgodny z regulaminem, przepisami prawa lub w sposób zakłócający jego funkcjonowanie jest zabronione.

Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem, przepisami prawa, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz ogólnie przyjętymi zasadami korzystania z sieci Internet.

Klient ma możliwość składania zamówień zarówno po założeniu konta w Sklepie, jak i bez zakładania konta.

 

  1. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu świadczy usługi drogą elektroniczną, umożliwiając m.in. dokonywanie zakupów przez Sklep, dostęp do konta użytkownika oraz dostęp do zakupionych produktów i usług.

Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem, w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, z poszanowaniem praw innych użytkowników oraz zgodnie z przepisami prawa, niniejszym regulaminem oraz zasadami netykiety.

Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowania Sklepu

 Z uwagi na konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym działaniem Sklepu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:

a) okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji,

b) sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do Sklepu bez podania przyczyn,

c) zakończenia świadczenia Usług lub sprzedaży Produktów w każdym czasie poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu po opublikowaniu na stronach Sklepu odpowiedniej informacji.

Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług lub Sklepu muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą

 

  1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

Proces składania zamówienia rozpoczyna się od wypełnienia formularza zamówieniowego, w którym konieczne jest wprowadzenie danych wymaganych do wykonania zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia klient wybiera także preferowaną metodę płatności. Kluczowe dla złożenia zamówienia jest zaakceptowanie Regulaminu, z którym należy się wcześniej zapoznać. Klient ma możliwość kontaktu ze Sprzedawcą w przypadku jakichkolwiek niejasności związanych z regulaminem.

Po zatwierdzeniu zamówienia poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku, klient zostaje przekierowany do systemu płatności Przelewy24, aby dokonać płatności zgodnie z wybraną metodą. Po pomyślnej transakcji, klient jest kierowany z powrotem na stronę Sklepu z informacją o potwierdzeniu zamówienia. Od tego momentu umowa między Klientem a Sprzedawcą jest uznawana za zawartą. Potwierdzenie realizacji umowy zostanie wysłane na adres e-mail podany przez klienta w formularzu.

W zależności od rodzaju zamówionego produktu lub usługi, może dojść do zawarcia specyficznej umowy między klientem a sprzedawcą, np. w przypadku sesji terapeutycznych będzie to umowa o świadczenie usług.

Klient zobowiązany jest do podania autentycznych danych osobowych w formularzu zamówienia. Odpowiada za wszelkie konsekwencje wynikające z podania fałszywych informacji. Sprzedawca ma prawo zawiesić realizację zamówienia, jeżeli podane dane są nieprawdziwe lub budzą wątpliwości co do ich autentyczności. W takiej sytuacji, sprzedawca skontaktuje się z klientem telefonicznie lub mailowo w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Klient ma prawo do wyjaśnienia wszelkich okoliczności dotyczących weryfikacji prawdziwości podanych danych. Jeżeli Sprzedawca nie będzie mógł skontaktować się z klientem, oczekuje na inicjatywę ze strony klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.

Klient deklaruje, że wszystkie dane przekazane w trakcie składania zamówienia są zgodne z prawdą. Sprzedawca nie ma obowiązku weryfikacji podanych danych, choć posiada do tego prawo, zgodnie z wcześniej wspomnianymi zastrzeżeniami.

 

  1. KONSULTACJE I SESJE

W ofercie Sklepu dostępna jest opcja skorzystania z sesji online: Konsultacji lub sesji hipnoterapii. Po zrealizowaniu zakupu na stronie Sklepu, Klient powinien przesłać e-mail na adres kontaktowy Sprzedawcy, podając swoje preferencje terminowe. Następnie, Klient otrzyma propozycje dat spotkań wraz z linkiem do sesji online poprzez platformę Google Meets.

Sprzedawca jest wykwalifikowanym specjalistą w zakresie świadczenia usług terapeutycznych, wykorzystując w swojej praktyce hipnoterapię.

Jest ważne, by Klient zdawał sobie sprawę, że hipnoterapia nie może zastąpić tradycyjnej psychoterapii ani konsultacji lekarskich. Skuteczność hipnoterapii może różnić się między osobami, zależnie od ich indywidualnej reakcji na terapię. Powodzenie terapii w dużej mierze zależy od zaangażowania i gotowości Klienta do pracy nad sobą oraz do rozwiązania swoich problemów. Klient odpowiada za podjęcie decyzji i realizację zmian w swoim życiu.

Klient powinien być świadom, że ukrywanie informacji lub podawanie nieprawdziwych danych o stanie zdrowia czy przyjmowanych lekach może negatywnie wpływać na przebieg terapii. Za takie działania Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.

Wszelkie informacje uzyskane przez Sprzedawcę w trakcie świadczenia usług są traktowane jako poufne i nigdy nie są udostępniane stronom trzecim.

Akceptacja Regulaminu jest warunkiem niezbędnym do rozpoczęcia współpracy z Sprzedawcą w ramach oferowanych usług terapeutycznych.

 

  1. CENY I FORMY PŁATNOŚCI:

Wszystkie ceny podane w Sklepie zawierają podatek VAT i są wyrażone w walucie polskiej (PLN).

Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione produkty za pośrednictwem przelewu elektronicznego, platformy płatniczej PayPal, Przelewy24, Blik lub za pośrednictwem przelewu tradycyjnego

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania nowych produktów, przeprowadzania promocji oraz odwoływania ich bez wpływu na prawa nabywcze Klienta, w tym warunki umów zawartych przed wprowadzeniem zmian.

 

  1. OCHRONA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ:

Sklep, wszystkie produkty i usługi oferowane za jego pośrednictwem są chronione prawem autorskim i prawem własności intelektualnej. Klient zobowiązuje się do niepowielania, nie rozpowszechniania i nie wykorzystywania w żaden sposób treści pochodzących ze Sklepu bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

Jakiekolwiek naruszenie praw własności intelektualnej Sprzedawcy może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

 

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że prawo to nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli świadczenie rozpoczęło się za zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po informacji o utracie prawa do odstąpienia.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie( e-mail).

 

  1. REKLAMACJE

Reklamacje dotyczące Usług świadczonych przez Sklep mogą być zgłaszane przez Klientów. W reklamacji należy podać dane kontaktowe oraz opis problemu.

Reklamacje należy kierować na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@martaoniszczuk.pl. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni od jej otrzymania, o czym Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.

 

  1. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Administratora do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Administratora, zwrot ten następuje w następujących terminach:

-w przypadku reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej uwzględnienia przez Administratora;

-w przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy w terminie określonym w sekcji „Odstąpienie od umowy przez konsumenta”

-w przypadku anulowanie zamówienia w terminie 14 dni od dnia jego anulowania.

-Zwrot płatności nastąpi przy użyciu ustalonego wspólnie z Klientem kanału płatności.

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

 

  1. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES:

Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych oraz zasadami określonymi w Polityce prywatności Sklepu.

W ramach strony martaoniszczuk.pl wykorzystujemy narzędzie Facebook Pixel, Google Analytics oraz Hotjar, które pomagają nam analizować sposób, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony oraz efektywność naszych kampanii reklamowych. Dane zbierane przez te narzędzia są używane do optymalizacji naszej oferty oraz personalizacji reklam, z poszanowaniem Twojej prywatności. Szczegółowe zasady prywatności opisane zostały w polityce prywatności sklepu.

 

  1. WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

Usługi świadczone przez Sprzedawcę opierają się na ograniczonej wiedzy o Kliencie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wykorzystania przez Klienta informacji i materiałów dostarczonych w ramach usług, w tym za błędy lub nieścisłości mogące się w nich znajdować.

Sprzedawca zaleca konsultacje z lekarzem przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie informacji uzyskanych za pośrednictwem Bloga lub Sklepu.

Materiały dostępne za pośrednictwem usług świadczonych przez Sprzedawcę mają charakter wyłącznie informacyjny lub edukacyjny i nie są przeznaczone do diagnozowania czy leczenia jakichkolwiek schorzeń. Portal nie pełni funkcji źródła porad medycznych. Staraliśmy się, aby zawarte w naszych produktach informacje były dokładne i wyczerpujące, jednak nie gwarantujemy, że są one wolne od błędów czy niedokładności.

 

  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:

W przypadku niezadowolenia z postępowania reklamacyjnego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, w tym zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub skorzystać z platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin i umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu podlegają prawu polskiemu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w dniu ich publikacji na stronie internetowej Sklepu.

W przypadku sporów z Klientem niebędącym Konsumentem, właściwy będzie sąd według siedziby Sprzedawcy.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz RODO.

Ostatnia aktualizacja 11.03.2024 r.

Marta Oniszczuk

885 016 904

kontakt@martaoniszczuk.pl

Skorzystaj z terapii o potwierdzonej skuteczności wynoszącej 93%. [Poznaj naszą ofertę].

Polityka prywatności

Regulamin